רפואת שיניים בלייזר | טלפון המרפאה: 072-211-2672   |   כתובתנו: שד' הפרחים 28, אשדוד, קומת קרקע.

יישור שיניים מהיר

רפואת שיניים עם מיקרוסקופ

רפואת שיניים עם מיקרוסקופ (MICRO-DENTISTRY)

האם אתה בטוח שבזמן טיפול שיניים מנקים את כל שכבת העששת?
האם בזמן ניקוי עששת לא מורידים יותר מדי משכבה הבריאה של השן?
האם אתה מסכים שבתאורה טובה ובהגדלה של השן משתפרת יכולת הטיפול?

אנו עובדים עם מיקרוסקופ דנטאלי ומזהים את מה שלא ניתן לראות בתנאי עבודה רגילים.

רפואת שיניים עם מיקרוסקופ הנה תחום חדש יחסית ברפואת השיניים המסורתית.
המיקרוסקופ מאפשר לרופא המטפל לשמור בקפדנות יתרה על חומר שן, להאריך את חיי השן ולהעלות את איכות הטיפול באופן ניכר.

רפואת שיניים עם מיקרוסקופ – טכנולוגיה מתקדמת למניעת עששת

אנחנו במרפאת השיניים I SMILE, מעמידים לרשות קהל לקוחותינו את כל השיטות והטכנולוגיות המתקדמות ביותר בענף רפואת השיניים וזאת על מנת להבטיח לכל אחד ואחת מהם את הטיפול הרפואי-מקצועי המתקדם והיעיל ביותר עבור בעיית השיניים ממנה הם סובלים.

אחד מהאמצעים המתקדמים העומדים לרשותנו הינו MICRO-DENTISTRY המאפשר לנו לאבחן ולטפל במגוון רחב בעיות שיניים באמצעות טיפולי רפואת שיניים עם מיקרוסקופ.

המיקרוסקופ הדנטאלי הפועל בתחום רפואת השיניים הוא למעשה מיקרוסקופ המיועד לצרכי הגדלת מקסימאלית של אזורי הפה המטופלים, כאשר מטרת השימוש במיקרוסקופ הדנטאלי בתחום רפואת השיניים עם מיקרוסקופ הינה שמירה מקסימאלית על חומר השן הטבעית.

השימוש הרפואי שלנו בתחום רפואת שיניים עם מיקרוסקופ מיועד גם לצרכי טיפולי שורש באמצעות מיקרוסקופ וגם לצרכי טיפול מונע של מחלת העששת הנחשבת למחלת השיניים הנפוצה ביותר בעולם בקרב ילדים, מתבגרים ובוגרים כאחד.

טיפולי שורש עם מיקרוסקופ

טיפולי השורש במרפאת השיניים I smile, מיושמים על ידי ד"ר ריטה יושפה מנהלת ומסיידת המרפאה המחזיקה גם בתואר מומחה טיפולי שיניים (אנדודונטיה). ההליך הטיפולי כולל זיהוי מדויק של תעלות חסומות או סדקים הנוצרים במוך השן המטופל במסגרת טיפולי שורש, וזאת באמצעות מיקרוסקופ דנטאלי המאפשר זאת.

טיפול מונע של מחלת העששת במסגרת רפואת שיניים עם מיקרוסקופ

עששת, הנחשבת למחלת השיניים הנפוצה ביותר בעולם המערבי, נובעת בעיקר כתוצאה מהזנחה מתמשכת בהיגיינת הפה והשיניים. מחלת העששת אשר איננה מטופלת בזמן ובאופן המקצועי ביותר, עלולה להוביל לאובדן שיניים, מחלות חניכיים מורכבות ובחלק מהמקרים תדרשו לעבור גם טיפולי שורש מורכבים. אצלנו במרפאת השיניים I SMILE, השימוש במיקרוסקופ הדנטאלי במסגרת טיפולי שיניים בהן מופיעה עששת, מאפשר זיהוי מרבי של שכבת העששת אותה לא ניתן לזהות בתנאי עבודה רגילים. כפועל יוצא מכך, ההליך הטיפולי המוצע על ידינו מאפשר לרופא המטפל לשמור על חומר השן הטבעית, להעלות את רמת איכות הטיפול ואף להאריך את חיי השן המטופלת. המיקרוסקופ הדנטלי מסייע לרופא המטפל לנקות ביסודיות את שכבת העששת בשן הנגועה וזאת באמצעות תנאי תאורה והגדלה מרביים אותם מספק המיקרוסקופ הדנטאלי.

לפרטים נוספים אודות טיפולי רפואת שיניים עם מיקרוסקופ דנטאלי, חייגו: 072-2112672

יישור שיניים למבוגרים
לתיאום פגישה
נא למלא את הטופס
ונחזור אליכם בהקדם
Call Now Button
דילוג לתוכן