רפואת שיניים בלייזר | טלפון המרפאה: 072-211-2672   |   כתובתנו: שד' הפרחים 28, אשדוד, קומת קרקע.

יישור שיניים

יישור שיניים שקוף

אורח החיים המודרני הרגיל אותנו לקבל סיפוקים מידיים, אבל רפואת השיניים
ובעיקר תחום יישור השיניים (האורתודנטיה) מתנהלים בקצב אחר וככה
כיום ניתן לעשות יישור שיניים מהיר במרפאת מומחים

בסופו של יום יישור שיניים מיישר קו עם תהליכים ביולוגיים כמו ביסוס עצם או צמיחת שן ועם כל הרצון הטוב זה לא משהו שבאמת אפשר לזרז.

אחרי שזה נאמר הרבה דברים התקדמו ברפואת השיניים עליה רובנו גדלנו ומסתבר שיש
טיפולים חדשים שבהחלט עשויים להשיג תוצאות מהירות הרבה יותר ממה שהכרנו בעבר.

גשר מהיר בשיניים

שיניים לא יישרות עשויות לפגוע לאנשים רבים בדימוי העצמי וחוסר רצון לחייך. רוב האנשים שרוצים לשפר את החיוך שלהם חושבים שגשרי מתכת מסורתיים הם האפשרות היחידה. אך למרבה המזל והודות לחידושים בתחום רפואת השיניים, היום כל אחד יכול ליישר את השיניים בדיסקרטיות עם שיטת יישור שיניים שצברה פופולריות רבה בשנים האחרונות ברחבי העולם ושמה אינויזליין (Invisalign). מה זה בדיוק גשר אינויזליין? איך זה עובד ומה חשוב לדעת לפני? ריכזנו לכם את השאלות הנפוצות ביותר וגם את התשובות – אז קדימה, בואו נתחיל!

שיטת האינויזליין ליישור שיניים, המכונה גם 'יישור שיניים' שקוף, חוללה מהפכה בצרכנות הדנטלית בישראל.
אם עד הופעת האינויזליין מבוגרים בדרך כלל נמנעו מטיפולים אורתודנטיים ליישור שיניים, כי לא יכלו לשאת את
הפגיעה האסתטית הזמנית שמלווה יישור שיניים באמצעות גשר וסמכי מתכת, יישור השיניים השקוף שינה את
התמונה מהיסוד והיום אלפי ישראלים בוגרים עוברים טיפולי יישור שיניים, והמספר הזה גדל בהתמדה.

מה זה בכלל אינויזליין?

אינויזליין הנו פולימר רפואי גמיש וחזק שממנו מייצרים קשתות דנטליות ש'מתלבשות' על השיניים ומייצרות עליהן לחץ בדומה לפעולת הגשר המסורתי. מאחר שהחומר שקוף הוא אינו מייצר 'מפגע אסתטי' כמו פתרונות מהעבר.

כאן המקום לציין, שמלבד האפשרות לביצוע יישור שיניים דיסקרטי לאינויזליין יש גם יתרונות רפואיים לא מבוטלים. ראשית, כל סד אינויזליין מיוצר באופן ממוחשב על בסיס סריקה תלת מימדית של מערכת השיניים הספציפית של כל מטופל. עובדה זו מאפשרת להגיע לתוצאות מאוד מדויקות ביחס לתכנון המוקדם.

הטיפול מתבסס על סדרה של קשתיות שהמטופל צריך לחבוש על שיניו למשך פרק זמן שהגדיר הרופא. כשתם פרק הזמן של קשתית עובר המטופל לקשתית המותאמת הבאה, עד להגעה לתוצאה המיוחלת. יתרון נוסף של השיטה קשור להיגיינת הפה – ניתן להסיר את הקשתית לפני כל צחצוח שיניים.

שיטות יישור שיניים מהירות נוספות

קליר אליינר

שיטה שמזכירה את האינויזליין וגם בה נעשה שימוש בקשתות שקופות, אבל היא מראש מיועדת למקרים
קלים וממוקדים כמו סתימת רווח ספציפי בין שיניים או טיפול בשן סוררת עקומה אחת.
במקרים מסוימים יישור שיניים בשיטה זו יכול להסתיים בתוך 3 שבועות.

ציפוי שיניים למינייט

ציפוי שיניים בשיטת למינייט הוא פתרון אסתטי מהיר שניתן לבצע תוך טיפול אחד או שניים.
השיטה מהווה תחליף לשיטות אורתודנטיות במקרים קלים כמו ריווח בין השיניים או סטייה קלה במסלול השיניים.

אקסלדנט

מכשור מיוחד שמזרז את התהליך על ידי טיפול ברעידות המפעילות כוח ממוקד על האזור המטופל.
כמה טיפולי אקסלדנט לאורך טיפול בהתקן אורתודנטי עשויים לקצר את התהליך כולו בשליש.

כיצד עובד יישור שיניים אינויזליין?

הפלטות שתקבלו מהרופא שלכם יהיו מותאמות לכם אישית והתפקיד שלהן הוא להזיז את השיניים שלכם בהדרגה. כל קשתית שקופה שנמצאת בפה "תעבוד" על קבוצת שיניים אחרת למשךשבוע, ולאחר שהרופא מוודא שהיא ביצעה את תפקידה כראוי, עוברים לקשתית הבאה אחריה. שימו לב שכל פלטה צריכה להיות מורכבת בפה לפחות במשך 22 שעות ביממה כדי לקבל את התוצאות האידאליות.

מה הם השלבים בטיפול ביישור שיניים אינויזליין?

הטיפול יתחיל בפגישת אבחון עם האורתודונט המטפל שלכם בה הוא יערוך בדיקות מקיפות, צילומים וסריקה של כל חלל הפה. לאחר מכן האותודונט יכין עבורכם תוכנית טיפולים מותאמת אישית עם זמן מוערך לטיפול. בנוסף, תוכלו לראות הדמיה שתמחיש לכם כיצד השיניים שלכם יראו בכל שלב במהלך הטיפול. בהתאם לתוכנית שהאורתודונט שלכם גיבש, חברת Invisalign תייצר לכם קשתיות בהתאמה אישית שילוו אתכם לאורך כל תקופת היישור. במהלך הטיפול תצטרכו להגיע לביקורות שגרתיות ומעקב כדי להבטיח את התקדמות הטיפול ולהפקיד על היגיינת שיניים אוראלית גבוהה.

מה הם היתרונות של שיטת אינויזליין?

לשיטת אינויזליין יש יתרונות רבים, בניהם הטכנולוגיה החדשנית שמאפשרת לבצע הדמיה מדויקת ובכך להוביל לתוצאות מיטביות, אסתטיקה גבוהה ונוחות לאורך כל הטיפול. כמו כן, יישור שיניים בשיטה זו נחשב למהיר יותר מהשיטות המסורתיות ואף תוכלו להסיר את הקשתיות לזמנים קצרים כדי לאכול, לשתות ולצחצח שיניים ובכך גם לשמור על היגיינה אוראלית גבוהה. יתרון בולט נוסף הינו מספר ביקורים קטן יותר אצל האורתודונט ביחס לשיטות המסורתיות.

מאיזה גיל ניתן לבצע יישור שיניים בשיטת Invisalign?

יישור שיניים אינויזליין מתאים גם לילדים וגם למבוגרים.

כמה זמן לוקח ליישר שיניים ב- Invisalign?

משך הזמן משתנה בהתאם למורכבות הטיפול, בממוצע יישור שיניים בשיטת אינויזליין נמשך בין חצי שנה לשנה וחצי.

האם ניתן להחליף גשר קוביות לקשתיות באמצע טיפול?

התשובה היא כן – ברוב המקרים ניתן לעבור מגשר מסורתי לשיטת אינויזליין, אך גם כאן התשובה עשויה להשתנות ממטופל למטופל. קחו בחשבון שהחלפת טיפול באמצע כרוכה בתוספת תשלום.

כמה שעות ביום עלי לשים את פלטות ה Invisalign?

ההמלצה היא לשים את הפלטות (הקשתיות) במשך 22 שעות ביום. בכל רגע בו הקשתיות נמצאות מחוץ לפה, השיניים ימהרו לשוב למצבם הקודם מה שעשוי להאט את קצב הטיפול. אם אתם מעוניינים שהטיפול יעבור בצורה החלקה והמהירה ביותר, שימו את הפלטות בכל רגע שאתם לא אוכלים או מנקים אותן.

האם יישור שיניים באינויזליין כואב?

בניגוד לשיטת יישור השיניים המסורתית בה המתכת יכולה לגרום לכאב, הפלטות חלקות ונעימות. בנוסף, בגשר רגיל הלחץ מופעל על כל השיניים ובפלטות הלחץ מופעל כל פעם על קבוצת שיניים אחרת, כך שהלחץ שאתם עשויים להרגיש לא יהיה אינטנסיבי. כמובן שחשוב לציין כי בפעם הראשונה אתם עשויים לחוש קצת אי נוחות, לחץ והצטברות של רוק – אבל אלה תופעות חולפות ומהר מאוד אתם תתרגלו לפלטות.

האם אפשר לאכול, לשתות, לעשן וללעוס מסטיק עם גשר אינויזליין?

אין לאכול, ולעשן עם הפלטות. ניתן לשתות נוזלים קרים ושקופים בלבד.

לעשות את הטיפול במרפאת מומחים

אחרי שזה נאמר חשוב לציין שפועלות בשוק הרבה מרפאות שמציעות טיפולי יישור שיניים ומומלץ לעשות בדיקת רקע לפני שפונים למרפאה נבחרת. לא כל המרפאות מבצעות טיפולי אינויזליין מתקדמים הדורשים תשתית מורכבת הכוללת סורק תלת ממדי ותוכנות מיוחדות. הטיפול בסורק והעבודה על התוכנה דורשים התמחות מקצועית מיוחדת בשיטה, ורק כמה מרפאות שיניים נבחרות בישראל ערוכות לכך.  סוגיית המומחיות והמומחים היא קריטית כי בתחום האורתודנטיה הניסיון והמומחיות של הרופא המטפל ניכרים ועשויים להשפיע מאוד על איכות התוצאה הסופית. לכן מומלץ לערוך טיפולי יישור שיניים רק בקליניקות ייעודיות של מומחים באסתטיקה דנטלית, כמו למשל, מרפאת איי סמייל באשדוד שנותנת לכם את כל היתרונות במקום אחד וזה כולל 'יישור שיניים שקוף' בשיטת האינויזליין המתקדמת :

  • מרפאת מומחים ליישור שיניים
  • מגוון שיטות טיפול ליישור שיניים
  • מקסימום תוצאות
יישור שיניים למבוגרים
לתיאום פגישה
נא למלא את הטופס
ונחזור אליכם בהקדם
Call Now Button
דילוג לתוכן