רפואת שיניים בלייזר | טלפון המרפאה: 072-211-2672   |   כתובתנו: שד' הפרחים 28, אשדוד, קומת קרקע.

טיפולים הלבנת שיניים

הלבנת שיניים לחיוך לבן ובריא

ד״ר ריטה יושפה
|
18 יונ 2020

כולנו רוצים חיוך מושלם שחושף פה מלא שיניים לבנות, למרבה הצער אורח החיים המודרני והרגלים כמו עישון או שתיית קפה גורמים לשיניים שלנו להחליף את הגוון הלבן הטבעי בגוון עכור וצהוב יותר. הבשורות הטובות הן שבאמצעות טיפולי 'הלבנת שיניים' ניתן להחזיר את הגלגל לאחור.

איך עובדת 'הלבנת שיניים'?

העיקרון המדעי זהה בכל השיטות – חומר הלבנה שמבוסס על מי חמצן בריכוזים משתנים פועל על המעטפת החיצונית של השן ומלבין אותה.

העיקרון הזה הוא בסיס לכמה שיטות שונות של 'הלבנת שיניים' שמתבצעות במרפאה, או בביתו של המטופל (ולפעמים באופן משולב). הטיפולים במרפאה מתבססים על מריחה ישירה של ג'ל הלבנה על השן והאצת התהליך בעזרת אקטיביציה של אור.

הטיפול בבית המטופל יתבצע באמצעות סדים שמכילים חומר הלבנה שהמטופל מרכיב במשך תקופה מדי יום לפרק זמן שקצב הרופא המטפל. כאמור, לעתים יתבצע שילוב בין שתי השיטות.

בנוסף, יש מקרים בהם הגוון העכור של השן נובע מפגיעה פנימית בשן, במקרים כאלה נהוג לבצע גם הלבנה פנימית של השן בשיטה הידועה כ'הלבנת שיניים תוך כותרתית'.

מה חשוב לדעת לפני הלבנת שיניים?

טיפולי הלבנת שיניים מיועדים לתת מענה לשיניים טבעיות בלבד, אם יש בעיה בגוון של כתרים או תותבות, טיפולי הלבנת שיניים לא יעזרו, ובמקרים כאלה מומלץ להתייעץ עם מומחים לכתרים והשתלות שיניים.

חשוב להקדים לטיפולי ההלבנה טיפול יסודי אצל שיננית במהלכו יסלקו את שכבת האבן והחיידקים (הפלאק). הסרה של אבן ולכלוך חיצוני ממשטח השן לפני הטיפול תבטיח תוצאה סופית טובה יותר. ועוד משהו שעשוי להרגיע אתכם – טיפולי הלבנת שיניים נחשבים לבטוחים מאוד ובשונה מטיפולי שיניים אחרים, טיפולי הלבנה נטולי כאב לחלוטין.

אחרי שזה נאמר חשוב להקפיד לבצע טיפולי הלבנת שיניים רק במרפאה שמתמחה בביצוע הפרוצדורה, ושמי שיבצע את הטיפול יהיה רופא שיניים מומחה לאסתטיקה דנטלית שצבר ניסיון עשיר בביצוע הלבנות שיניים.

מידע נוסף על טיפולי הלבנת שיניים וטיפולים נוספים בתחום האסתטיקה הדנטלית תוכלו לקבל במרפאה המומחים I Smile באשדוד. לפרטים: 072-2112672

יישור שיניים למבוגרים
לתיאום פגישה
נא למלא את הטופס
ונחזור אליכם בהקדם
Call Now Button
דילוג לתוכן